Febiofest se vrací k České televizi

Febiofest

Febiofest

Hlavním mediálním partnerem 19. ročníku mezinárodního filmového festivalu Febiofest se po tříleté přestávce stává Česká televize.

Ředitel festivalu Fero Fenič tento týden na tiskové konferenci potvrdil, že po tříletém mediálním partnerství s TV Nova se Febiofest „vrací ke svým kořenům“ do České televize. Zdůvodnil to tím, že jako hlavní mediální partner může festivalu poskytnout největší prostor. Konkrétní plnění bude teprve dohodnuto, ale Fenič předpokládá, že ČT festivalu vyjde vstříc a bude připravovat denní Echo Febiofestu v obvyklém rozsahu. Festival by se navíc měl objevit i ve zpravodajství a kulturních pořadech. Česká televize rovněž odvysílá dokument o jeho loňském ročníku.

Pokračuje spolupráce s Mafrou, festival budou promovat Lidové noviny a deník Metro. Dalšími mediálními partnery jsou Radio Impuls a časopisy Instinkt a Týden. Febiofest se objevuje i na sociálních sítích (Facebook), YouTube a v iPhonech.

Generálním partnerem zůstává Era (Poštovní spořitelna) a Fenič ocenil i osobní podporu pražského primátora Svobody, díky kterému se hlavní město Praha opět stalo významným partnerem festivalu. 19.ročník mezinárodního filmového festivalu Febiofest se bude konat ve dnech 22.-30.3.2012 v pražském multiplexu Cinestar.