„Vybrali jsme si koncept lidské tváře, na kterou jsou promítány roztodivné ornamenty sestavené z barevných teček. Symbol barevných teček propojuje všechny vizuály festivalu včetně jeho loga, inspirací se stal i pro tvorbu nového TV spotu nebo branding areálu Dolních Vítkovic“, říká Creative Producer festivalu David Šindelář, který změnu a zavádění nového vizuálního stylu koordinoval.
Rozsahem komunikace se jedná vlastně o komplexní reklamní kampaň, kde je jak tisková inzerce velkého rozsahu, tak billboardová kampaň, výlep a rozsev plakátu formátu od A5 do A1, polepy na tramvaje, CLV, reklamní předměty a merchandising, animované reklamní bannery na webech, rozhlasové spoty, reklamu v kinech, audiovizuální reklama v dopravních prostředcích a spoty pro Českou televizi.
Festival také představil své důležité partnery. Vztah generálního partnera České spořitelny ke Colours vyjádřil jeho šéf komunikace Tomáš Kolář: „Jsem rád, že pracuji ve společnosti, která festival sponzoruje již 12 let“. Toto spojení ocení i klienti ČS – vstupenky na Colours si mohou zakoupit s 20procentní slevou.