Festival Colours of Ostrava má nový vizuál z dílny Kantors Creative Club

Colours of Ostrava

Colours of Ostrava

Od letoška se festival Colours of Ostrava, kam vloni zavítalo přes 33 tisíc návštěvníků, rozhodl změnit svou vizuální podobu. Pod novou tváří je podepsáno grafické a kreativní studio Kantors Creative Club, které pracuje také pro značky Jack Daniel’s, Saab, Moser nebo Staropramen. Designéry byli David a Jiří Kantorovi.

„Vybrali jsme si koncept lidské tváře, na kterou jsou promítány roztodivné ornamenty sestavené z barevných teček. Symbol barevných teček propojuje všechny vizuály festivalu včetně jeho loga, inspirací se stal i pro tvorbu nového TV spotu nebo branding areálu Dolních Vítkovic“, říká Creative Producer festivalu David Šindelář, který změnu a zavádění nového vizuálního stylu koordinoval.

Rozsahem komunikace se jedná vlastně o komplexní reklamní kampaň, kde je jak tisková inzerce velkého rozsahu, tak billboardová kampaň, výlep a rozsev plakátu formátu od A5 do A1, polepy na tramvaje, CLV, reklamní předměty a merchandising, animované reklamní bannery na webech, rozhlasové spoty, reklamu v kinech, audiovizuální reklama v dopravních prostředcích a spoty pro Českou televizi.

Festival také představil své důležité partnery. Vztah generálního partnera České spořitelny ke Colours vyjádřil jeho šéf komunikace Tomáš Kolář: „Jsem rád, že pracuji ve společnosti, která festival sponzoruje již 12 let“. Toto spojení ocení i klienti ČS – vstupenky na Colours si mohou zakoupit s 20procentní slevou.