Fidorka je ve finále Research Efectiveness Award

Fidorka a její komunikace v místě prodeje

Fidorka a její komunikace v místě prodeje

Fidorka, který minulý rok prošla relaunchem, se dostala do finále soutěže Research Efectiveness Award a bude Českou republiku reprezentovat na globálním výzkumném kongresu Esomar. Ten proběhne 22. - 25. září v Istanbulu.

Fidorka uspěla v konkurenci případových studií z celého světa. Cena se udílí jednou ročně za nejlepší demonstraci přínosu výzkumu trhu pro obchodní výsledky firmy. „Fidorka zaujala mezinárodní porotu úspěšným relaunchem značky v roce 2012, který byl iniciován díky úspěšné kombinaci tradičních výzkumných postupů a nových kolaborativních a co-creativních technik. Ty ve výsledku pomohly vytvořit inspirativní komunikaci, která nadchla jak interně, tak externě. Přinesla výborné obchodní výsledky v podobě prodejů, růstu podílu na trhu, ale i velké množství cen obdržené za launchovací kampaň,“ komentuje úspěch Jiří Michal ze společnosti Mondelez Czech Republic.