FleishmanHillard mění logo a strategii

FleishmanHillard nové logo

FleishmanHillard nové logo

FleishmanHillard zavádí od května nové logo, znak a slogan. Agentura, která dosud působila v oblastech public relations, public affairs a digitální komunikace, se chce zároveň více zaměřit nejen na tradiční PR nástroje, ale také na televizní a venkovní reklamu a vlastní digitální magazín.

„Prostředí v oblasti komunikace se neustále mění a klienti stále častěji požadují integrovaná řešení,“ říká Radek Maršík, generální ředitel FleishmanHillard Česká republika. „Zaměřujeme se na čtyři významné oblasti růstu, které v dnešní době pohání naše podnikání kupředu: postavení značky a její reputace, analytika a insighty, digitální a sociální média a strategická integrace v rámci placených, získaných, sdílených a vlastněných kanálů.“

Logo sjednocuje jména obou zakladatelů – Fleishman a Hillard – tím, že do jedné linie reflektuje dědictví společnosti i obou zakladatelů moderních public relations. FleishmanHillard také přidal do svého loga znak, který logo doplňuje a zároveň symbolizuje proměnu firmy. Svislé pruhy reprezentují příběh firmy hluboce zakořeněný v komunikačních schopnostech, které jsou pro klienty nejdůležitější. Vodorovné pruhy ilustrují schopnost FleishmanHillard inovovat, integrovat a posouvat hranice tradičních public relations.

FleishmanHillard spouští rovněž nový digitální magazín True (true.fleishmanhillard.com), který bude přinášet zkušenosti a myšlenky z komerční, akademické a poradenské sféry a analyzovat nové poznatky, výzvy a příležitosti, které se objevují na poli marketingu, komunikace a médií.

„Prošli jsme dlouholetým vývojem a nyní začínáme psát nový příběh. Proto jsme potřebovali, aby naše značka, která je od roku 1990 stále stejná, tyto změny odrážela,“ dodává Stephanie Marchesi, marketingová ředitelka FlesihmanHillard.