George Kisugite - BigBoard Praha, obchodní ředitel

George Kisugite

George Kisugite Zdroj: Jiri Cerny

Pohybuje se ve venkovní reklamě už patnáct let, proto nikoho asi nepřekvapí, že nemá v lásce televizní reklamy.

Jaké časopisy kupujete?

Odebírám odborné časopisy a také kupuji časopisy zaměřené zejména na hodinky a motorismus.

Jaké pravidelně sledujete webové stránky?

Ano, sleduji pravidelně webové stránky, denně zpravodajské a se zaměřením na florbal. Ve volném čase totiž funkcionařím ve sportovním klubu.

Jste na Facebooku?

Na Facebooku nejsem a ani nemám pocit, že bych o něco přicházel.

Jaký televizní kanál sledujete nejčastěji?

To je jednoznačné, zpravodajský kanál ČT24.

Jakou knihu právě čtete?

Asi se budu muset zastydět, teď momentálně žádnou.

Jaká reklama vás v poslední době nejvíc štve, jaká je naopak oblíbená?

Oblíbený je určitě outdoor jako celek, a jako celek mi i vadí televizní reklama. Asi se na mně projevuje profesionální deformace.

Jaký je váš oblíbený podnik, jaké máte nejraději jídlo a jaký nápoj?

Mám rád restaurace sítě Potrefená husa, jídlo a pití si vybírám podle nálady.

Kde byste si přál být ve své kariéře za deset let?

Úpřímně se domnívám, že za deset let budu konečně dělat něco jiného. V outdooru jsem už patnáct let.

V jakém poměru dělíte čas na práci a na rodinu?

Určitě se snažím pro rodinu vyčlenit v mezích možností co nejvíce času, zní to jako klišé, ale určitě to je to nejcennější, co mám.

Kolik dní v roce trávíte na dovolené?

Rád mám chorvatskou srdečnost a pokouším se tam být alespoň jednou v roce. V letošním roce se mi to nepodařilo, ale mám ještě prosinec na to, abych to změnil.