Grayling má nové logo i vizi

Nové logo Graylingu

Nové logo Graylingu Zdroj: archiv

Mezinárodní poradenská komunikační agentura Grayling změnila svou firemní identitu. Nové logo i vizuální styl využívají tlumené odstíny tmavě modré a jednoduché grafické linie. Agentura Grayling společně s novým logem představila i novou vizi komunikačních služeb.

Na nové vizuální podobě Graylingu se výrazně podílel v dubnu jmenovaný předseda představenstva společnosti Paul Taaffe. „Nová firemní identita vznikala na základě zpětné vazby od našich klientů, ve společné diskusi s našimi manažery v jednotlivých zemích a v našem vlastním grafickém studiu. Nový vizuální styl vystihuje naše odhodlání nabízet integrované komunikační kampaně bez geografických či oborových omezení,“ říká Taaffe.

S novým logem přichází i nová strategická vize Graylingu. „Chceme klientům nabízet možnost získat výhodu, respektive převahu, s jasně měřitelnými parametry. Snažíme se firmám pomáhat v tom, aby se lépe a pružněji adaptovaly a adekvátně reagovaly i ve velmi komplexním prostředí. Vhodná kombinace marketingu, public relations, public affairs a digitální komunikace přináší hmatatelné výsledky a my tuto integrovanou komunikaci můžeme nabídnout nejen v rámci jednoho trhu, ale v mnoha zemích najednou,“ vysvětluje Ivo Mareš, šéf českého Graylingu.