Na nové vizuální podobě Graylingu se výrazně podílel v dubnu jmenovaný předseda představenstva společnosti Paul Taaffe. „Nová firemní identita vznikala na základě zpětné vazby od našich klientů, ve společné diskusi s našimi manažery v jednotlivých zemích a v našem vlastním grafickém studiu. Nový vizuální styl vystihuje naše odhodlání nabízet integrované komunikační kampaně bez geografických či oborových omezení,“ říká Taaffe.
S novým logem přichází i nová strategická vize Graylingu. „Chceme klientům nabízet možnost získat výhodu, respektive převahu, s jasně měřitelnými parametry. Snažíme se firmám pomáhat v tom, aby se lépe a pružněji adaptovaly a adekvátně reagovaly i ve velmi komplexním prostředí. Vhodná kombinace marketingu, public relations, public affairs a digitální komunikace přináší hmatatelné výsledky a my tuto integrovanou komunikaci můžeme nabídnout nejen v rámci jednoho trhu, ale v mnoha zemích najednou,“ vysvětluje Ivo Mareš, šéf českého Graylingu.