Hamé připravuje hotovky s WMC/Grey

„Kampaň má spotřebitele informovat nejen o kvalitním jídle, ale také o inovativním obalu, který Hamé do Česka přináší jako úplnou novinku,“ vysvětluje ředitelka pro marketing a vývoj společnosti Hamé Marcela Mitáčková.
Spoty, pod kterými je režijně podepsán Karel Janák, poběží na kanálech Nova Group i Prima Group, na TV Barrandov a na vybraných kabelových televizích. Součástí kampaně je také tisková inzerce, billboardy, inzerce na sociálních sítích a aktivity v místě prodeje, konkrétně ochutnávky a wobblery.
Podívete se na spot, který v televizích poběží od 27. května:
Přípravu kampaně dostala na starosti agentura WMC/Grey. „Tuto agenturu jsme vybrali na základě spolupráce při přípravě marketingových strategií pro některé skupiny výrobků na období do roku 2016, jde zejména o skupinu masových konzerv a hotových jídel. V rámci této spolupráce agentura předložila několik variant návrhů, z nichž byl vybrán příběh o tom, že kvalitní a poctivá chuť výrobků dokáže umlčet i zaplněnou tribunu,“ říká o spolupráci s WMC/Grey Marcela Mitáčková.