HBA končí, od teď už jen Guideline

guideline, nové logo

guideline, nové logo

Reklamní agentura HBA Communications se přejmenovala na Guideline. Nové logo víc komunikuje fakt, že agentura poskytuje i PR služby.

„Dostali jsme se do pozice pověstné kovářovy kobyly,“ vysvětluje důvody, které vedly ke změně Managing Director Martin Potůček. „Reálně jsme uvažovali o změně identity, tím spíš, že za poslední rok a půl jsme klientům prodali zhruba 15 logotypů. Kolegové do mě hučeli tak dlouho, až jsem se nechal přemluvit k radikální změně a agenturu jsme přejmenovali.“

Logo Guideline Ad&PR také více vypovídá o charakteru služeb, které agentura poskytuje. Martin Potůček totiž Strategii potvrdil, že za poslední rok se výrazně zvýšil podíl příjmů agentury právě z PR.

„Nový název vnímám jako impulz a je příjemné, že první ohlasy jsou vesměs pozitivní.“ říká Potůček a dodává, že další změny, které v rámci agentury připravuje, se budou týkat komunikace směrem ke klientům.