Heineken mění management, Rákosník odchází do Amsterodamu

Nový marketingový ředitel Heinekenu Česká republika Petr Havlíček přichází do společnosti z Imperial Tobacco CR & SR, kde působil od roku 2004, a to na různých pozicích v marketingu, od Business Intelligence po Brand Management. Od roku 2008 vykonával funkci marketingového manažera pro Česko, v roce 2013 rozšířil svou zodpovědnost i o slovenský trh. V roce 2012 byl vybrán do mezinárodního týmu, a podílel se tak na přípravě vstupu Imperial Tobacco Group na japonský trh. Mimo jiné je i externím odborným poradcem vydavatelství Slovart pro lokalizaci publikací z oblasti marketingu.
Petr Havlíček nahradil ve funkci Jiřího Rákosníka, který v Heinekenu zastával funkci marketingového ředitele od roku 2011. Rákosník ve společnosti i nadále zůstává, posunul se však na centrálu do Amsterdamu, kde bude od 19. ledna zastávat pozici Global Marketing Manager Cider.
Dalšími posilami Heinekenu jsou nový ředitel financí Jiří Špalek a ředitel logistiky a distribuce Aleš Zachoval.