Heineken mění management, Rákosník odchází do Amsterodamu

Petr Havlíček, marketingový ředitel Heinekenu

Petr Havlíček, marketingový ředitel Heinekenu Zdroj: archiv

Heineken jmenoval od ledna nové manažery. Ředitelem marketingu se stal Petr Havlíček. Jeho předchůdce Jiří Rákosník se posunul do amsterodamské centrály firmy.

Nový marketingový ředitel Heinekenu Česká republika Petr Havlíček přichází do společnosti z Imperial Tobacco CR & SR, kde působil od roku 2004, a to na různých pozicích v marketingu, od Business Intelligence po Brand Management. Od roku 2008 vykonával funkci marketingového manažera pro Česko, v roce 2013 rozšířil svou zodpovědnost i o slovenský trh. V roce 2012 byl vybrán do mezinárodního týmu, a podílel se tak na přípravě vstupu Imperial Tobacco Group na japonský trh. Mimo jiné je i externím odborným poradcem vydavatelství Slovart pro lokalizaci publikací z oblasti marketingu.

Petr Havlíček nahradil ve funkci Jiřího Rákosníka, který v Heinekenu zastával funkci marketingového ředitele od roku 2011. Rákosník ve společnosti i nadále zůstává, posunul se však na centrálu do Amsterdamu, kde bude od 19. ledna zastávat pozici Global Marketing Manager Cider.

Jiří RákosníkJiří RákosníkJiřá Rákosník se posunuje do centrály Heinekenu

Dalšími posilami Heinekenu jsou nový ředitel financí Jiří Špalek a ředitel logistiky a distribuce Aleš Zachoval.