Henkel chystá velké promo podzimních novinek

V rámci uvedení nových kapslí Persil nasadí Henkel v období od října do prosince nové televizní spoty, v listopadu a prosinci plánuje využití netradičních formátů v rámci OOH a internetového prostoru. V balíčku ATL aktivit bude i sponzoring televizního seriálu Ordinace v růžové zahradě, kde bude pro představení nových kapslí využit sponzorský vzkaz na začátku a na konci vysílání seriálu.
Henkel věnuje velkou pozornost i místu prodeje, kde na novinku upozorní plakáty, shelf stoppery nebo například paletové dekorace. Ve vybraných obchodech, v ulicích a v obchodních centrech větších měst rozdají hostesky dohromady více než sto tisíc vzorečků nového pracího prostředku a zároveň zákazníky upozorní na jeho přednosti.
Henkel současně inovuje i řadu tekutých gelů do myček nádobí. Na český trh už v září přichází nový Somat Multi-Perfect Gel s recepturou Express Power, jehož gelová receptura je obohacena o aktivní odmašťovače. Nový spot se v televizi objeví v polovině října, ve vybraných časopisech bude probíhat printová a PR kampaň.
V místě prodeje budou umístěny plakáty, wobblery, shelf stoppery a paletové dekorace a samotné produkty budou označeny speciálními samolepkami „Nejlepší gel v ČR“. Ve vybraných obchodech umocní intenzivní kampaň i sampling, v tomto případě by hostesky měly rozdat třicet tisíc vzorečků.