Henkel chystá velké promo podzimních novinek

Uvedení Persil Duo Caps doprovodí masivní kampaň napříč všemi kanály

Uvedení Persil Duo Caps doprovodí masivní kampaň napříč všemi kanály

red
Společnost Henkel ČR uvádí od října do prodeje novou generaci dvoukomorových kapslí s gelovým pracím prostředkem. Představení novinky doprovodí nejenom nadlinkovou kampaní, chystá se rozdat i sto tisíc vzorků.

V rámci uvedení nových kapslí Persil nasadí Henkel v období od října do prosince nové televizní spoty, v listopadu a prosinci plánuje využití netradičních formátů v rámci OOH a internetového prostoru. V balíčku ATL aktivit bude i sponzoring televizního seriálu Ordinace v růžové zahradě, kde bude pro představení nových kapslí využit sponzorský vzkaz na začátku a na konci vysílání seriálu.

Henkel věnuje velkou pozornost i místu prodeje, kde na novinku upozorní plakáty, shelf stoppery nebo například paletové dekorace. Ve vybraných obchodech, v ulicích a v obchodních centrech větších měst rozdají hostesky dohromady více než sto tisíc vzorečků nového pracího prostředku a zároveň zákazníky upozorní na jeho přednosti.

I tento wobbler se objeví na regálech obchodůI tento wobbler se objeví na regálech obchodů

Henkel současně inovuje i řadu tekutých gelů do myček nádobí. Na český trh už v září přichází nový Somat Multi-Perfect Gel s recepturou Express Power, jehož gelová receptura je obohacena o aktivní odmašťovače. Nový spot se v televizi objeví v polovině října, ve vybraných časopisech bude probíhat printová a PR kampaň.

Tiskové vizuály z připravované kampaně na nový SomatTiskové vizuály z připravované kampaně na nový Somat

V místě prodeje budou umístěny plakáty, wobblery, shelf stoppery a paletové dekorace a samotné produkty budou označeny speciálními samolepkami „Nejlepší gel v ČR“. Ve vybraných obchodech umocní intenzivní kampaň i sampling, v tomto případě by hostesky měly rozdat třicet tisíc vzorečků.