Hervis zavádí do svých prodejen tablety

Sport na síti. V e-shopu,
který Hervis začne testovat
příští rok, se má objevit
i zboží, které řetězec nemá
běžně na prodejnách

Sport na síti. V e-shopu, který Hervis začne testovat příští rok, se má objevit i zboží, které řetězec nemá běžně na prodejnách Zdroj: E15 Anna Vackova

Zákazníci třinácti prodejen Hervisu v České republice mají od 7. listopadu možnost vybírat z rozšířené nabídky zboží prostřednictvím tabletů. Dostanou se tak nejenom k produktům a značkám z nabídky Hervisu v Česku, ale i ke zboží, které je k dostání v rámci Hervisu v celé Evropě.

V Hervisu dochází od listopadu k celé řadě změn, které se týkají propojení jednotlivých nákupních kanálů. Od kamenné prodejny, přes tablety, chytré telefony až po e-shop. Třináct prodejen bude vybaveno tablety, přes které si budou moci zákazníci vybírat z rozšířené nabídky zboží na e-shopu. Majitelé chytrých telefonů pak mohou na prodejně využít také čtečky QR kódů u jednotlivých fotografií zboží, které je odkážou na danou položku v e-shopu.

2982197:normal690:true:true

„V první vlně půjde o třináct prodejen, ale v blízké budoucnosti plánujeme zvýšení tohoto počtu. Protože začíná zimní sezóna, bude se nabídka týkat především lyží. Pokud si zákazník nevybere na prodejně, může si přes tablet objednat lyže dostupné například v Rakousku a do tří 3 pracovních dní si je vyzvednout přímo u nás na prodejně,“ říká jednatel společnosti Hervis Roland Biladt.

Změny se týkají mimo jiné i propojení on-line shopu a kamenné prodejny. V případě objednávky z domova lze zboží vyzvednout či vrátit přímo na prodejně a ušetřit za poštovné. Pokud zákazník objedná zboží na prodejně, má možnost si jej nechat zaslat domů. Další novinkou je i možnost si objednané zboží na prodejně vyzkoušet, a pokud mu nebude vyhovovat, nemusí jej převzít.

QR kód přesměruje majetele chytrého telefonu na kompletní nabídku dané značkyQR kód přesměruje majetele chytrého telefonu na kompletní nabídku dané značky

Vývojem prošel i e-shop. Došlo k zpřehlednění nabídky produktů díky možnosti jejich řazení a podrobného filtrování. Zákazník má navíc možnost vybírat z širší nabídky zboží. Sortiment bude řazen i podle jednotlivých značek nebo v tematických sekcích. „Aktuálně je otevřeno téma lyžování, snowboarding, horská turistika, trekking, běhání a outdoor, příští rok nabídneme i další témata“, vysvětluje Roland Biladt. E-shop je nově optimalizován také pro prohlížení prostřednictvím chytrých telefonů.