Heureka.cz si ke spolupráci vybrala agenturu M-ocean

Práce s tabletem, ilustrační foto

Práce s tabletem, ilustrační foto Zdroj: E15 - Michal Nosek

Filip Votava , Strategie
Soutěž ShopRoku, která chce upozornit na zajímavé e-shopy, letos čekají novinky.

Nákupní portál Heureka.cz ukončil tendr na eventovou agenturu pro soutěž ShopRoku 2015. K realizaci slavnostního galavečera a celého konceptu soutěže vybrala Heureka z pěti uchazečů agenturu M-ocean. Kromě vítěze se výběrového řízení zúčastnily také agentury Geometry global, Event arena, Select agency a Maxin Prague.

Sedmý ročník soutěže přináší novinky v konceptu. Hlavní změnou je nové načasování samotné soutěže i vyhlášení výsledků, které je plánováno až po uplynutí celého kalendářního roku 2015. Slavnostní galavečer se uskuteční 9. března 2016 v prostorech Fora Karlín.

Logo soutěže ShopRoku 2015Logo soutěže ShopRoku 2015 | archiv

I přes změnu konceptu zůstávají princip a cíle soutěže stejné jako v předchozích letech – najít, vyhlásit a ocenit ty nejkvalitnější a nejpopulárnější e-shopy na českém internetu za uplynulý rok.