I rádio dovede lákat na nahotu

Kampaň rádia Expres FM

Kampaň rádia Expres FM Zdroj: archiv

Rádia Classic Praha a Express FM přišla s imageovou kampaní, kterou pod taktovkou agentury Havas Worldwide Prague nafotil Goran Tačevski.

Společnost Voice of Prague přichází s imageovou kampaní pro svá dvě rádia. Rádio Classic Praha chce ukázat jako zajímavé nejen pro hudební fajnšmekry a pro odborníky na klasickou hudbu. Díky výběru těch největších hitů z klasiky, jazzu nebo filmové hudby je přitažlivé i pro běžného posluchače.

A právě ty má oslovit kampaň sloganem „Hvězdy posledních 500 let“, kde skladatele přistihnou in flagranti s kurtizánou, ale doboví paparazzi ho místo focení malují. Ve videu byli využiti pouliční muzikanti Crocodile Quartet, kteří hrají na klasické nástroje současné rockové a popové hity.

Kampaň rádia Classic PrahaKampaň rádia Classic Praha | archiv

Nestyďte se

Kampaň na Expres FM se sloganem „Rádio, které se nestydíš poslouchat“ zdůrazňuje program založený na pomezí alternativy a mainstreemu. Cílovou skupinou jsou mladí lidé z měst (primárně Praha a střední Čechy), kterým se zajídají mainstreemová komerční rádia.

Při tvorbě konceptu vycházeli kreativci z faktu, že je jen málo rádií, která se dají poslouchat bez výhrad a tím pádem bez studu. Za poslech Expres FM se nikdo stydět nemusí a poslouchat ho může klidně nahý.

Obě kampaně naplánované až do prosince využívají print (deníky, lifestyle, ekonomické tituly), outdoor a internet. Koncepty z dílny Havas Worldwide Prague fotografoval Goran Tačevski.