Interní kreativu O2 zastřeší agentura Oliver

ilustrační foto, O2

ilustrační foto, O2 Zdroj: O2

Operátor O2 začne od července spolupracovat s agenturou Oliver, která ve firmě nově zastřeší zavedený interní kreativní tým. Koncept in-house agentury funguje v O2 už dva roky, doposud ho budovala společnost Nydrle.

Celý koncept interního kreativního pomohla O2 vybudovat agentura Nydrle, operátor se však chce nyní posunout dál. „Agentura Oliver je celosvětovým expertem právě na in-house kreativu. Má navíc zkušenost s velkými zadavateli jako Starbucks, Google, KPMG nebo BMW,“ vysvětluje Jiří Caudr, ředitel marketingové komunikace v O2. Pro agenturu Oliver bude O2 prvním klientem na českém trhu.

„Jsem přesvědčený, že při množství kampaní a projektů, které děláme, je in-house agentura nejlepší fungující možnost. Tím, že zadavatelé a kreativci jsou si blízko, se podstatně zkracují interakce, což je pouze jedna z výhod,“ popisuje Caudr.

Složení stávajícího kreativního týmu O2 se nemění. Nová agentura se bude starat o jeho efektivní fungování, rozvíjet kreativní talenty, zajišťovat potřebné vzdělávání a získávat nové lidi.