Celý koncept interního kreativního pomohla O2 vybudovat agentura Nydrle, operátor se však chce nyní posunout dál. „Agentura Oliver je celosvětovým expertem právě na in-house kreativu. Má navíc zkušenost s velkými zadavateli jako Starbucks, Google, KPMG nebo BMW,“ vysvětluje Jiří Caudr, ředitel marketingové komunikace v O2. Pro agenturu Oliver bude O2 prvním klientem na českém trhu.
„Jsem přesvědčený, že při množství kampaní a projektů, které děláme, je in-house agentura nejlepší fungující možnost. Tím, že zadavatelé a kreativci jsou si blízko, se podstatně zkracují interakce, což je pouze jedna z výhod,“ popisuje Caudr.
Složení stávajícího kreativního týmu O2 se nemění. Nová agentura se bude starat o jeho efektivní fungování, rozvíjet kreativní talenty, zajišťovat potřebné vzdělávání a získávat nové lidi.