Jágr jako národní klenot

Klenoty Aurum pozvaly spolupracují v kampani s Jaromírem Jágrem

Klenoty Aurum pozvaly spolupracují v kampani s Jaromírem Jágrem Zdroj: Klenoty Aurum

Klenoty Aurum pokračují i letos v řadě vizuálně výrazných kampaní sjednocených pod heslem Šperky nejsou hřích. Po letech, kdy byly fotografie postaveny na kráse ženského těla, skončil v hledáčku fotoaparátu Jaromír Jágr.

V přechozích letech spolupracovala na kampaních pro Klenoty Aurum mimo jiné Simona Krainová, loni se na oceňovaném vizuálu tísnilo hned pět nahých top modelek v čele s Kateřinou Sokolovou, miss České republiky roku 2009.

„Po spolupráci s našimi top modelkami v minulých kampaních jsme uvažovali o muži. Mířili jsme nejvýš a ani jsme nedoufali, že se nám nakonec spolupráce s Jágrem podaří,“ říká Rony Lori, majitel společnosti Klenoty Aurum. Ústřední claim „Náš klenot“ tak získal s hokejovou hvězdou pěkný dvojsmysl.

Kreativu si připravují Klenoty Aurum dlouhodobě in-house, focení se stejně jako loni ujal přední slovenský módní fotograf Branislav Šimončík. Výsledných dvanáct vizuálů, které vznikly ve čtyřech lokacích ve filmovém ateliéru v Miami, bude klenotnická síť nasazovat postupně.

Kampaň Klenotů Aurum z roku 2014 se Simonou KrainovouKampaň Klenotů Aurum z roku 2014 se Simonou Krainovou | Klenoty AurumKampaň Klenotů Aurum z roku 2014 se Simonou Krainovou

Jágr není v reklamě nováčkem a má za sebou již mnoho velkolepých kampaní, poprvé ale nafotil „uhrančivou sérii“ jako z exkluzivního pánského módního magazínu.

„Všichni jsme byli překvapení, jak byl Jaromír Jágr v roli modela přirozený, jako kdyby se tím živil odjakživa. Focení bylo rychlejší než s modelkami, všechny fotografie vznikly během jediného dne,“ říká Tereza Kupcová, marketingová ředitelka společnosti Klenoty Aurum.

Kampaň odstartovala 21. dubna a naplánovaná je na dva roky. Využívá megaboardy, print, web a POS materiály, PR podporu zajišťuje IDmedia Eva Jasanovské a Idy Křížové.