Jak budou vypadat média za pět let?

Dva měsíce před koncem světa se v prostorách Divadla Archa konal 7. ročník konference Czech Internet Forum pořádané serverem Lupa.cz. Stejně jako předchozí ročníky byl zaměřen na bilanci nejzajímavějších událostí posledního roku z oblasti médií, marketingu a internetového byznysu.

Ve dvou sálech se v průběhu dne vystřídalo celkem 32 řečníků. Konferenci zahajoval a úvodní slovo měl Ján Simkanič, ředitel společnosti Internet Info. Představil výhled české mediální scény do roku 2018: Televize Nova už nebude jedničkou na trhu a možná přestane být součástí CME. Na trhu zůstanou pouze čtyři tištěné deníky: Blesk, Právo, Dnes a Deníky. Ekonomické zpravodajství bude pouze online. Hlavním zdrojem informací se stane Twitter.

Čtěte také:

Program Pětky stojí na zábavě a celebritách

Prima má licenci na dokumentární Zoom

Miroslav Motejlek, ekonomický novinář a vydavatel placeného serveru Motejlek.com, nastínil, kdo stojí za největšími internetovými hráči a kdo by chtěl česká média ovládnout. Jak se nepříznivý vývoj ekonomiky podepisuje na trhu investic, popsal Jan Řehák z OMD Czech Republic.

2893369:normal690:true:true

O tom, jak fungují české celebrity v reklamě, hovořil jeden z nejslavnějších českých marketérů Martin Jaroš z T-Mobile Czech Republic. David Špinar (H1.cz) zase představil pět výzev dnešního výkonnostního marketingu. Téměř 400 účastníků konference si mohlo vyslechnout i přednášky Michala Heisiga (Seznam.cz), Roberta Záruby (Česká televize), Olgy Biernátové (Univerzita Tomáše Bati), Miloše Čermáka (Next Big), Petra Šimůnka (Forbes), Rostislava Kocmana (mBank) a dalších.

Foto: Internet Info