Jak motivovat k výjimečným činům? Deloitte rozjíždí novou kampaň

Nová kampaň Deloitte

Nová kampaň Deloitte Zdroj: Deloitte

vaj

Společnost Deloitte přichází s kampaní „Děláme věci, které mají význam“. Představuje osm osobností, které svými aktivitami přispívají k rozvoji společnosti. Chirurg, řádová sestra, IT expertka, designerka, monsignore, umělec, mecenáš a šlechtic či podnikatel říkají, co pro ně v životě má význam. S jejich příběhy spojuje značka Deloitte hodnoty, jimiž se chce sama prezentovat.

„Životní filozofií hrdinů v naší kampani je potřeba pomáhat druhým, což považují za přirozenou součást svých životů. Záměrem celého projektu je zviditelnit tyto jedinečné lidi, šířit dále jejich životní zkušenosti, a na základě toho inspirovat další,“ říká o projektu Diana Rádl Rogerová, vedoucí partnerka Deloitte ČR.

Konkrétně se v nové kampani se objevují chirurg Tomáš Šebek, IT expertka Barbora Bühnová, řádová sestra Angelika, zakladatelka Designbloku Jana Zielenski, monsignore Josef Suchár, mecenáš a šlechtic Constantine Kinský, umělec Tomáš Töpfer i podnikatel Zdeněk Frolík.

Součástí projektu je i soutěž „Příběhy o věcech, které mají význam“. Každý může ve dvaceti větách napsat svůj příběh o tom, na čem podle něj záleží, nebo posílat tipy na jedince, kteří takové věci udělali. Pro autora nejlepšího příspěvku společnost Deloitte zajistí zfilmování jeho příběhu a oběd s vedoucí partnerkou Dianou Rádl Rogerovou.