Z venkovních reklam si podle výzkumu nejvíc všímáme billboardů kolem silničních tahů, tento typ reklamy uvedlo 49 procent dotázaných. Nejčastěji je zaznamenávají lidé ve věku 30-44 let. Druhou nejvíce „viditelnou“ reklamou jsou světelné vitríny na zastávkách a ulicích, které registruje pětina respondentů.
V tomto případě jde hlavně o ženy a mladé lidi ve věku 15-29 let. Světelnou reklamu nejvíc registruje jen 14 procent dotázaných, jsou to většinou starší lidé ve věku 45-59 let. Desetinu respondentů (15-29 let) oslovují rámečky v hromadné dopravě, osm procent tak vnímá displeje v obchodních domech. Z OOH reklam nás nejvíce oslovují billboardy u silnic. Tuto formu reklamy uvedlo 39 procent lidí (opět lidé ve věku 30-44 let). Světelné vitríny na zastávkách a ulicích oslovují 16 % dotázaných (hlavně ženy a lidi ve věku 15-29 let). Světelnou reklamu uvedlo 11 procent respondentů. Dalších devět procent uvedlo rámečky v hromadné dopravě (15-29 let) a čtyři procenta displeje v obchodních centrech. Pětinu dotázaných neoslovuje žádná z uvedených reklam. Jde především o skupinu muži ve věku 45-59 let.
Jak vnímáme OOH reklamu