Kreativním ředitelem Tesco týmu v Ogilvy & Mather se stává Jakub Mráz. Ten stál dříve jako kreativní ředitel u zrodu agentury Momentum ze stáje McCann-Erickson. Následovalo angažmá v McCann-Erickson v západní Africe. Od roku 2010 vedl kreativní tým JWT Praha na značkách jako Orion, Jacobs, Slevín nebo Interspar. Poté vyrazil šířit české reklamní know-how na východ, ve stepích a horách střední Asie, kde strávil dva roky.
Jeho tým má rovněž tři nové account executive. Sára Kolářová vystudovala sociologii, kterou doplnila ročním studiem Entertainment Communication v Amsterdamu. Poté, co nasbírala pracovní zkušenosti ve výzkumné agentuře NMS Market Research, strávila dva roky pracovně v Kanadě.
Sára Kolářová, Tesco team Ogilvy & MatherSára Kolářová
Mezi klienty druhé accountky Lenky Kotenové patří kromě maloobchodního řetězce Tesco také Nadace Leontinka nebo obchodní domy My. Kotenová právě dokončuje obor Arts management na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Lenka Kotenová, Tesco team Ogilvy & MatherLenka Kotenová
Třetí posila, Kateřina Kůrková, v současnosti dokončuje studium oboru Hospodářská politika na VŠE. Své předchozí zkušenosti v oblasti marketingu získala v kosmetické společnosti Clarins.
Kateřina Kůrková, Tesco team Ogilvy & MatherKateřina Kůrková