Janské Lázně mění korporátní identitu
Janské Lázně, v nichž se léčí pohybový aparát a neurologická a respirační onemocnění, změnila v lednu základní komunikační prvky – logo a claim společnosti. Logo nově pracuje s klíčovými grafickými složkami jako postava uzdraveného pacienta, vitalita, energie a termální minerální prameny jako léčivý zdroj. Modrý odstín reflektuje vodní element a horský charakter lázní, červená akcentuje lidský rozměr a energii jako symbol proměny.
Dětské lázně Vesna, Janské Lázně |
Logo doprovází výrazný claim „Zpět do života“, který má za úkol komunikovat jedinečnost efektu pobytů v Janských Lázních, tedy navrácení tělesných a duševních sil.
Nové logo má tři varianty: jedna zastřešuje celé léčebné lázně s léčebnou dospělých, druhá představuje dětskou léčebnu Vesnu a třetí je samostatný logotyp pro medical wellness.
Medical wellness, Janské Lázně |
Veškeré grafické materiály a logotypy vytvořilo studio Michaela Ehrlicha, claim „Zpět do života“ vznikl in-house.