Janské Lázně mění korporátní identitu

Zpět do života v Janských Lázních

Zpět do života v Janských Lázních Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
Státní léčebné lázně Janské Lázně představily logo, které vytvořilo studio Michaela Ehrlicha. Součástí nové komunikace je i claim „Zpět do života“.

Janské Lázně, v nichž se léčí pohybový aparát a neurologická a respirační onemocnění, změnila v lednu základní komunikační prvky – logo a claim společnosti. Logo nově pracuje s klíčovými grafickými složkami jako postava uzdraveného pacienta, vitalita, energie a termální minerální prameny jako léčivý zdroj. Modrý odstín reflektuje vodní element a horský charakter lázní, červená akcentuje lidský rozměr a energii jako symbol proměny.

Dětské lázně Vesna, Janské LázněDětské lázně Vesna, Janské Lázně | archiv

Logo doprovází výrazný claim „Zpět do života“, který má za úkol komunikovat jedinečnost efektu pobytů v Janských Lázních, tedy navrácení tělesných a duševních sil.

Nové logo má tři varianty: jedna zastřešuje celé léčebné lázně s léčebnou dospělých, druhá představuje dětskou léčebnu Vesnu a třetí je samostatný logotyp pro medical wellness.

Medical wellness, Janské LázněMedical wellness, Janské Lázně | archiv

Veškeré grafické materiály a logotypy vytvořilo studio Michaela Ehrlicha, claim „Zpět do života“ vznikl in-house.