Jednou je málo

Nový spot nadace Leontinka

Nový spot nadace Leontinka

Nadace Leontinka přichází s novým televizním spotem. Ten apeluje na všechny, kterým nejsou zrakově postižené děti lhostejné, a chtějí jim pomáhat. Zdůrazňuje důležitost pravidelné podpory.

Televizní kampaň startuje 1. 12. a na obrazovkách bude k vidění do konce prosince. Pro Nadaci Leontinka ji připravila agentura Ogilvy&Mather. Na kreativním zpracování kampaně se podíleli Art Director Tomáš Milon, Copywriter Petr Šprachta a kreativní ředitel Ogilvy&Mather Will Rust. Režie se ujala mladá režisérka Nicole Volavka. Za kamerou stál Sebastian Milaszewski a o produkci se postarala společnost SimpleFilm.

Lidé mají nyní možnost zaslat dárcovskou DMS, která zajistí celoroční pomoc. Dosud bylo možné zasílat DMS pouze jednorázově.