Kampaň DPD: A čeho se vzdáte vy?

Ve spotech DPD kromě Koháka  účinkují dvojčata Viola a Sandra

Ve spotech DPD kromě Koháka účinkují dvojčata Viola a Sandra

Společnost DPD spustila předvánoční charitativní projekt, kterým vyzývá své zákazníky, aby se uskrovnili a přispěli na dobrou věc. Tváří kampaně je režisér Jakub Kohák.

V pondělí 19. listopadu byla aktivována on-line aplikace Acehosevzdatevy.cz, prostřednictvím které bude moci veřejnost přispět znevýhodněným dětem a dětem s postižením. Částka, kterou se povede vybrat, bude rozdělena mezi charitativní organizace Fragilis, Světluška, Paprsek a Arcadia.

Akci podpoří dvojice on-line spotů s Jakubem Kohákem, které jsou umístěny na YouTube a na stránkách společnosti DPD, informaci o akci by měly přinést i některé zpravodajské servery. Kohák ve spotech demonstruje, jak jednoduché je prostřednictvím aplikace přispět. Kampaň připravila komunikační agentura Emperium, spoty režíroval Vráťa Šlapák.

Podívejte se na spoty DPD s Jakubem Kohákem:

Spolupráce poskytovatele zásilkových služeb s Jakubem Kohákem není úplnou novinkou, známý režisér se stal tváří společnosti už zhruba před půl rokem. Předvánoční charitativní kampani „A čeho se vzdáte vy?“ tak předcházejí dva virální spoty s názvem „Spolehlivě doručeno“.

Podívejte se na jeden ze spotů Spolehlivě doručeno: