Jubilejní Struny podzimu propaguje vibrující spot

Kampaň festivalu Struny podzimu 2015

Kampaň festivalu Struny podzimu 2015 Zdroj: archiv

Mezinárodní hudební festival Struny podzimu, který odstartoval v pondělí 5. října, slaví letos 20 let. Společnost Filmservice a studio Mirage se postaraly o výroční festivalový spot ve velkém stylu.

Znělka Strunů podzimu vychází z letošního festivalového vizuálu, jehož autorem je grafické studio Minimax. Za kreativou spotu stojí Filmservice (s nápadem přišla producentka Alice Kašparová), které spolu se studiem Mirage přizvalo ke spolupráci mladou naději českého filmu, režiséra Štěpána FOK Vodrážku. Autorem hudby je dvojnásobný držitel Českého lva za filmovou hudbu Michal Novinski, který stojí za hudbou k filmům Kuky se vrací a Ve stínu.

Spot vizualizuje hudbu pomocí různobarevných sypkých materiálů, které reagují v odezvě na specifické vibrace jednotlivých tónů. Příprava, testování, výběr vhodných materiálů a natáčení probíhalo několik dní a veškerá choreografie barevného prachu vznikla jen a jen působením hudby a energie, kterou materiálu předala.

Spot byl zařazen do celostátního vysílání programů kanálů České televize v období od 21. 9. do 11. 10. 2015 a od 19. 10. do 1. 11. 2015.

Promítán je také na místech konání, je použitý ve všech videích, která v rámci Strun podzimu vznikají, šířen je i online na YouTube, Facebooku.