Kampaň Electro Worldu sází na věrnost

Kampaň Electro Worldu

Kampaň Electro Worldu Zdroj: archiv

Společnost Electro World spustila novou komunikační kampaň. Jejím cílem je představit zákazníkům věrnostní kartu společnosti spolu s výhodami, které tato karta přináší v oblasti nakupování, reklamací a papírové administrativy.

Komunikační kampaň Electro Worldu je výsledkem devítiměsíční práce na nové obchodní a komunikační strategii multikanálového prodejce spotřební elektroniky. Jejím smyslem je upozornit zákazníky, že nákupem zboží péče o ně nekončí. Pokud se stanou držiteli věrnostní karty Electro World, získají zdarma nadstandardní balíček výhod.

V kampani vystupují skuteční zaměstnanci společnosti Electro World. „Nabídkou zahrát si v reklamních spotech jsme chtěli poděkovat našim zaměstnancům, kteří se starají o zákazníky a jsou s nimi v každodenním kontaktu,“ řekl Emil Huraj, marketingový ředitel ze společnosti Electro World.

První vlna kampaně poběží do ledna 2016 a objeví se v tištěných a outdoorových médiích a také v televizním vysílání a na internetu. Připravila ji agentura Hullabaloo, která je též autorem kreativního konceptu, ve spolupráci se společností Profit Booster. Spot je nasazen na TV stanicích Prima, Barandov a Óčko. K vidění je také na firemním kanálu YouTube a facebookovém profilu společnosti Electro World.