Kampaň Home Creditu láká na půjčku v japonském stylu

Ze spotu na Japonskou půjčku od Home Creditu

Ze spotu na Japonskou půjčku od Home Creditu Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
Home Credit využil v kampani na krátkodobou půjčku služeb agentury Ogilvy & Mather, ta dala celému produktu nakonec i název.

Home Credit vstupuje na tuzemský trh malých úvěrů s nabídkou krátkodobých půjček ve výši jednotek až desítek tisíc korun, své portfolium služeb rozšiřuje o Japonskou půjčku.

Televizní spot k ní připravila agentura Ogilvy & Mather, pod jejíž střechou vznikl i samotný název produktu. „Není to úplně obvyklé, že v agentuře vznikne nejen kampaň, ale i samotný název nového produktu, jak tomu bylo v případě Japonské půjčky. Velmi nás to těší,“ popisuje account director František Mareš.

V kampani byly použity charakteristické prvky japonské kultury, kterými se chce pochlubit i Japonská půjčka – má být rychlá, progresivní, inovativní.

Kreativní zpracování kampaně měli v Ogilvy & Mather na starosti Petr Radotínský a Samir Hauser, jako accounti je doplňovali František Mareš a Lucie Koutná. K Japonské půjčce vznikly také nové webové stránky Japonskapujcka.cz, které připravila digitální agentura Cognito.