Nová kampaň Penny Marketu komunikuje fakt, že sedm z deseti potravinářských výrobků v Penny je českých, čímž vychází vstříc preferencím spotřebitelů.
Slogan „Co je české, to je dobré“ je nejen pokračováním dlouhodobé komunikační a obchodní strategie společnosti, ale také reakcí na novelu zákona o potravinách a tabákových výrobcích, která specifikuje pravidla pro dobrovolné označování produktů jako je Česká potravina.
„Potravinové výrobky splňující kritéria pro označení Česká potravina budeme trvale označovat na letácích logem s českou vlajkou, tzv. stoppery v prodejnách, cenovkami u produktů a postupně i na obalech privátních značek Penny. Prostřednictvím této komunikace chceme našim zákazníkům připomenout, jak se v nabídce českých potravinových výrobků v rámci sortimentu Penny dlouhodobě orientovat,“ vysvětluje Zlata Ulrichová, vedoucí strategického marketingu společnosti Penny Market.
Strategie se promítá i do prodeje ovoce a zeleniny „nestandardních“ tvarů a velikostí – hlavním cílem řetězce je snížení plýtvání potravinami a zároveň pomoc českým farmářům s výpěstky, které nesplňují aktuálně nastavená estetická kritéria.
Aktivační kampaní běží od 8. září do 5. října letošního roku. Podpoří ji jak komunikační kanály v prodejnách, tak klasické reklamní formáty v outdooru, tištěných a online médiích. Penny Market uvede i rozhlasový a televizní spot. Součástí aktivační kampaně je i soutěž pro držitele zákaznických Penny karet a další na Facebookou prodejce.
Kreativní část kampaně zajistila agentura RMP, nákup médií realizovala agentura Vizeum.