Kampaň SOS dětských vesniček: Ať se dětství nezadrhne

Kampaň pro SOS dětské vesničky od VCCP

Kampaň pro SOS dětské vesničky od VCCP Zdroj: archiv

Sdružení SOS dětských vesniček spustilo kampaň na podporu pravidelného dárcovství. Kreativu připravila agentura VCCP.

Každý jednorázový dar této organizaci má svoji hodnotu, ale aby finanční podpora ohroženým dětem z nefunkčních rodin měla opravdu smysl, je třeba darovat ne jednou ani dvakrát ročně, ale každý měsíc. Taková je myšlenka kampaně nestátní neziskové organizace Sdružení SOS dětských vesniček, která pomáhá ohroženým rodinám s dětmi a poskytuje kvalitní alternativní péči dětem, které z různých důvodů nemohou vyrůstat ve své vlastní rodině.

„Pravidelní dárci jsou klíčoví proto, že zajišťují stabilní financování a umožňují nám dobře plánovat naši pomoc. Také nám výrazně šetří prostředky, které jinak musíme vynakládat na získávání nových darů. Ušetřené peníze pak můžeme využít na další pomoc ohroženým dětem,“ říká Radana Koppová, ředitelka fundraisingu a komunikace SOS dětských vesniček.

Děti jako hrací skříňky

Významnost pravidelného dárcovství je v kampani kreativně dramatizována jako motiv hrací skříňky se dvěma dětmi – malou holčičkou-baletkou a malým klukem-fotbalistou. Tak jako je třeba pravidelně natahovat hrací skříňku, aby nedohrála, potřebují SOS dětské vesničky dlouhodobé příspěvky, aby mohly být ohroženým dětem oporou po celou dobu jejich dětství.

Kampaň už běží v tisku, následovat bude online a OOH a na konci října se přidá rozhlas a televize. Připravila ji agentura VCCP, jde o první společnou spolupráci s touto neziskovkou. Televizního spotu se režijně chopil Jakub Štáfek, hlas propůjčila Petra Špalková. Spot kromě VCCP pomohla produkovat filmová a reklamní produkce Armada Films, postprodukci zajistilo studio RUR a Be.loud. Vizuály nafotil Tomáš Beran.