Kampaň Debilní kecy na Vánoce byla spuštěna toto pondělí. I jejích více než 300 tisíc zhlednutí dopomohlo překonat hranici 20 milionů zhlédnutí YouTube kanálu ViralBrothers, který byl založen v září 2011. Pro srovnání, například kanál mobilního operátora T-Mobile, který patří mezi našimi uživateli internetu k oblíbenějším, má téměř 38 milionů, zatímco kanál Vodafonu se pomalu dostává k osmi milionům.
Podívejte se na poslední video dvojice ViralBrothers:
Debilní kecy na Vánoce jsou už druhým projektem ViralBrothers pro společnost Neogenia, které provozuje srovnávač Zlateslevy.cz. V srpnu 2012 byla spuštěna kampaň Debilní kecy Čechů na dovolené pro stránky Zlatadovolena.cz. Toto video má v současné době více než 1,7 milionu zhlédnutí.
Rozhovor s ViralBrothers si můžete přečíst zde:
Autoři virálních kampaní vytvářejí zajímavý, většinou zábavný obsah a spoléhají se na jeho hromadné sdílení mezi uživateli internetu.