Kantar Media zřejmě končí

Kantar Media

Kantar Media

Agentura Kantar Media, která se zabývá monitoringem reklamních aktivit v České republice, momentálně pozastavila poskytování služeb. Podle nepotvrzených informací ukončuje v rámci České republiky monitoring dat a zřejmě celou činnost.

Kantar Media, která je součástí nadnárodní skupiny Kantar Media Group, od začátku roku 2012 přesunula produkci monitoringu na Slovensko. Zavedení nového produkčního systému vyvolalo nepříznivý ohlas u klientů, takže v současné době patří naprostá většina trhu konkurenční agentuře Admosphere.

„V současné době Admosphere obsluhuje všechny mediální agentury, média a nedávno podepsala smlouvu i s Unií vydavatelů. Nevím o žádném významném klientovi, který by momentálně odebíral data od Kantar Media,“ řekl Strategii obchodní ředitel Mediaresearch Tomáš Hynčica a nepřímo tak potvrdil dohady, že Admosphere definitivně ovládla trh.

Vyjádření šéfa Kantar Media Ivana Šimka se do této chvíle nepodařilo získat, z neoficiálních zdrojů přišla ale informace o tom, že stávající zaměstnanci Kantar Media jsou ve výpovědích z pracovního poměru.

Společnost Kantar Media vznikla v roce 1999, kdy koupila společnost A-Connect a převzala její aktivity na českém trhu. Admosphere, která je dceřinou společností výzkumné agentury Mediaresearch, se monitoringu reklamních investic na českém trhu věnuje od roku 2010.