Kasa.cz zahájila svou zatím největší kampaň

Součástí kampaně jsou spoty, rozhlasová, tisková a venkovní reklama (billboardy) a intenzivní online komunikace. „Ve spolupráci s aliancí Media Park / OMD jsme připravili integrovaný komunikační koncept, který pomůže představit hlavní benefity značky Kasa.cz ještě většímu počtu zákazníků a zároveň pomůže posílit loajalitu zákazníků stávajících,“ říká o cílech kampaně tisková mluvčí Kasa.cz Jitka Součková.
Hlavní myšlenka celé komunikace „Straší vám doma staré věci? Vyměňte je za nové!“ vychází ze skutečnosti, že než se lidé rozhodnou k nákupu nové věci, většinou jim doma už delší dobu „straší“ dosluhující a špatně fungující starý přístroj. Koncept vytvořený pro podzim 2012 až jaro 2013 upozorňuje také na nové logo a slogan internetového obchodníka, který se v souvislosti se zahájením kampaně rozhodl ještě inovovat svoje internetové stránky.
Televizní kampaň probíhá ve dvou vlnách na TV Prima, Barrandov a v síti At Media. První část je pouze imagová, druhá vlna je částečně produktová. V kampani jsou použity standardní délky spotů 30 vteřin, doplněné desetivteřinovými sponzorskými odkazy. Televizi jako médium využila Kasa.cz v minulosti pouze jednou, bylo to loni, ale pouze ve formě sponzorských odkazů.
TV spot Strašící spotřebiče:
Kreativní agentura: Cream Prague
Autor kreativního konceptu: David Brada
Režisér spotu: Wolfberg, produkce Savage
Mediální agentura: OMD