„Kreativní nápady ‚Kaspenů‘ a návrhy zpracování našich privátních značek, které do budoucna představují největší potenciál našeho růstu, byly jednoznačně nejlepší a zásadním důvodem pro změnu,“ říká marketingová ředitelka společnosti Billa Simona Breen. „O schopnostech vítězné agentury svědčí řada mezinárodních ocenění a rozsáhlé zkušenosti s rychloobrátkovým zbožím,“ dodává.
Řetězec Billa provozuje v České republice v současné době 204 supermarketů. Orientuje se na prodej širokého sortimentu kvalitních a čerstvých potravin převážně české provenience a produktů denní potřeby. V portfoliu Billa je v současnosti pět privátních značek: Clever zastoupená pěti sty produkty za rozumnou cenu, Naše Bio orientovaná na bioprodukty, Vocílka pro maso českého původu, Chef Menu pro hotová jídla a kosmetika My.
Supermarkety Billa jsou součástí mezinárodně působící obchodní skupiny REWE Group. V České republice řetězec zaměstnává téměř 6200 pracovníků.