Klenoty Aurum lákají na nahé modelky

Šperky nejsou hřích

Šperky nejsou hřích Zdroj: archiv

Na pětici modelek "oděných" jen do hodinek stojí kampaň Klenotů Aurum. Kreativa vznikla dílem in-house a v agentuře IDMedia.

Síť prodejen šperků a značkových hodinek Klenoty Aurum přichází s kampaní pro rok 2015. „Nahá“ kampaň, první společná pro Českou republiku a Slovensko, představuje pět modelek z obou zemí v rouše Evině a nechává se inspirovat ikonickou fotografií minulého století, kterou pořídil Herbert Ritts.

Pro Česko se novou tváří značky stává modelka a miss Kateřina Sokolová a pro Slovensko výherkyně světové Elite Model Look Denisa Dvončová. Doplňují je Silvia Jagošová, Klára Vrtalová a Paula Ďuríková. Dívky zapózovaly na společné fotografii Bronislava Šimončíka ozdobeny pouze šperky.

„Chtěli jsme něco jiného v porovnání s předešlými kampaněmi, tedy co bude korespondovat se sloganem firmy Šperky nejsou hřích. Chtěli jsme upustit od stylu, ve kterém nás prezentovala jedna tvář. Přáli jsme si kampaň omladit a přiblížit se tak i mladší generaci,“ říká majitel firmy Rony Lori.

Za kreativou stojí částečně Eva Jasanovská z agentury IDMedia, částečně byla vytvořena in-house. Kampaň realizovalo Q Studio.

Kampaň využívá tištěnou inzerci, spoty v kinech CinemaCity, LED obrazovky a dva megaboardy u pražské magistrály. Rozpočet kampaně tvoří přibližně šest až sedm procent ročního obratu firmy.