Kofola nasazuje spot na sirupy

Jupí TV spot

Jupí TV spot

„Přinesl jsem ti lahvinku,“ říká malý gratulant na dětské párty a oslavenkyni podává láhev zabalenou do papíru. Ne, tyhle spoty zřejmě nebude řešit Rada pro reklamu, v papíru se neskrývá lihovina, ale malinový sirup Jupí Superhustý.

Kofola zahajuje 19. ledna kampaň na ovocné sirupy bez konzervantů, které na trh uvedla koncem minulého roku. „Značka Jupí si klade za cíl upevnit pozici leadera na trhu a přiblížit se vnímání spotřebitelů. Budeme rádi, pokud se nám podaří předat spotřebitelům všechny pozitivní emoce, které jsou se značkou Jupí spojeny. Je to především radost a rodinná pohoda,“ říká senior brand manažerka značky Jupí Alena Procházková.

Kreativní koncept nového televizního spotu je dílem Báry Novotné z agentury Crea. Novotná už je podepsaná jako copywriter pod divácky nejúspěšnější vánoční reklamou na Kofolu s prasátkem. Režisérem spotu je Jakub Kohák, se kterým Kofola spolupracovala již na několika reklamních spotech, například Rybník či Nuda pláž.

Atmosféru dětské zábavy dokresluje píseň „Znala panna pána“ z české komedie „Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách“. Televizní spot bude nasazen od 19. ledna do poloviny března 2012 na TV Nova, Prima a Barrandov. Prostor v médiích nakoupila agentura Médea.