Kofola se vrací na nuda pláž

Kofola

Kofola

V těchto dnech Kofola zahajuje letní kampaň. Kromě soutěže, která by měla podpořit prodej nápoje v restauracích, nasazuje oblíbený spot z roku 2006.

Televizní spot Nuda pláž s Naďou a Ondrou se vrací na obrazovky. Letošní léto nasazení televizní reklamy Kofola doplňuje soutěží v gastru a reklamou v místě prodeje a na internetu.

Návštěvníci vybraných restaurací a sezonních provozoven po zakoupení dvou půllitrových Kofol mohou získat stírací los a okamžitě vyhrát letní ceny jako tetování, plážovou tašku, osušku, slunečník na hlavu a další. „S unikátním kódem, který každý los obsahuje, mohou fanoušci Kofoly po odeslání sms soutěžit týdně o tři iPhony s Kofola designem a speciální Kofola aplikací uvnitř. Soutěž potrvá do 4. září,“ říká Egle Wehle, brand manažerka Kofoly.

„Oprášený“ spot nasazuje Kofola bez výraznějších úprav, jen původní šedesáti sekundová stopáž byla zkrácena na 45. Nuda pláž vznikla v roce 2006 v reklamní agentuře Kaspen/Jung von Matt (tehdy jenom Kaspen) pod kreativním vedením Martina Přikryla. Režisérem příběhu z nudistické pláže byl Jakub Kohák, hudbu složil Milan Cais z Tatabojs.