Komerční banka má nového šéfa pro marketing a rozvoj

Komerční banka

Komerční banka Zdroj: ctk

Novým výkonným ředitelem pro marketing, komunikaci a business development Komerční banky je od září Charles-Pierre Serain. Ve funkci nahradil Renauda Sterna, který se stal generálním ředitelem společnosti Essox v České republice, jež je součástí Skupiny Komerční banky.

Serain bude mít dvě zástupkyně, a to Kateřinu Šušákovou, která povede od 1. října nově vzniklé oddělení komunikace, a Moniku Truchlikovou, která bude nadále v této funkci zodpovídat za marketing a rozvoj.

Do skupiny Société Générale nastoupil Serain v roce2007. Působil zde na různých vedoucích pozicích, jako například ředitel strategického výzkumu a vedoucí inovací v retailovém bankovnictví. Předtím strávil sedm let ve skupině Crédit Agricole jako ředitel marketingu a také jako vedoucí interního auditu. Zastával mimo jiné řadu manažerských pozic v nadnárodních skupinách, jako jsou Unilever, Henkel, Perrier nebo Bahlsen.

Šušáková nastoupila do KB v roce 2005 na pozici vedoucí strategického a operativního marketingu. Před nástupem do KB zastávala pozici ředitelky marketingu a komunikace ve společnosti Credit Suisse Life & Pension. Předtím řídila sedm let vlastní PR agenturu a působila také jako vedoucí tiskového odboru ministerstva privatizace.

Monika Truchliková působí na pozici zástupkyně výkonného ředitele pro marketing a business development již od listopadu 2009. Komerční banka patří mezi největší tuzemské finanční ústavy. Většinovým vlastníkem banky je francouzská Société Générale.