Konference E-Business FORUM letos nabídne i tematické workshopy
Program konference bude jako již tradičně zaměřen na problematiku a aktuální trendy e-commerce, online prodeje a e-shopových řešení. Novinkou letošního roku jsou tematické workshopy, na nichž návštěvníci získají praktické rady a tipy pro své podnikání.
Konference je určena internetovým obchodníkům, dodavatelům služeb pro obchody, manažerům internetových společností, marketingovým specialistům a všem dalším, které zajímá a živí internetový obchod.
Konference E-Business FORUM je rozdělena na dopolední a odpolední přednáškový blok. V dopoledním bloku vystoupí např. John Vanhara (Shipito) s přednáškou na téma fungování revoluční služby Shipito a jak mohou české e-shopy nejlépe využít zahraniční trhy.
Zahraniční host Matt Komorowski (PayPal) ve své prezentaci poskytne zajímavé informace o nejnovějších trendech ve vývoji e-commerce u mobilních zařízení. Štěpánka Kovaříková spolu s Martinem Slavíkem (Zboží.cz) na příkladech z praxe předvedou, jak efektivněji pracovat se zákazníky, a představí novinky v oblasti online nakupování. O zkušenosti z oblasti cenové politiky dodavatelů a obchodníků se podělí známý odborník na cenotvorbu Václav Lorenc (Managing partner Pricewise ČR).
Odpolední blok bude zaměřen na výkonovou display reklamu, jejíž problematiku objasní Samuel Poloha (Sociomantic). Konference se dotkne i populárního tématu sociálních sítí, např. Martin Ježek (Inspiro Solutions s.r.o.) povede přednášku na téma Zákaznická péče na sociálních sítích. Celou konferenci moderuje IT odborník Petr Koubský.
Souběžně s přednáškami nově poběží série praktických workshopů, v nichž se účastnící dozvědí, jak mohou jednoduše vylepšit popisky svých produktů, nebo odhalí případné chyby v použitelnosti e-shopu.
Kompletní informace o pořádané konferenci spolu s programem a seznamem přednášejících naleznete na internetové adrese http://www.tuesday.cz. Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím online formuláře.
Konferenci E-Business FORUM pořádají TUESDAY Business Network a Asociace pro elektronickou komerci. Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz. Hlavním partner je služba Moje ID, partnery jsou dále Acomware a DPD. Mediálně akci podporují E15.cz, EURO, CHIP, Marketing Journal a Strategie. Produktovými partnery jsou společnosti Safe Shopping s.r.o. a uLikeIt. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.