Kongres Marketing Management vsadil na šťastnou třináctku

Riki Drori

Riki Drori

Téměř dvacet osobností z řad českého i světového marketingu včetně marketingové ředitelky Googlu pro jižní a východní Evropu Riki Drori vyplní program 13. ročníku kongresu Marketing Management. Účastníci setkání s podtitulem „Šťastná třináctka“ se zamyslí nad hledáním správně vyváženého mixu odvahy, drzosti a zodpovědnosti v marketingu v dnešní době.

Ve čtvrtek 3. května se v hotelu Boscolo Prague koná třináctý ročník kongresu Marketing Management. Zahájí programovým blokem s podtitulem „Co platilo v marketingu včera, dnes už neplatí“, v němž budou proti sobě postaveny přístupy klasického marketingu a nových netradičních směrů.

Promluví Google, Kofola i Ravak

Marketérům, kteří se nebáli uspět, je věnován druhý konferenční blok. Jeho úvod bude patřit Riki Drori, marketingové ředitelce Googlu pro jižní a východní Evropu, která bude sdílet zkušenosti ze své bohaté mezinárodní kariéry. Zajímavé bude i „Výbušné spojení“, příspěvek o spolupráci v marketingové komunikaci inzerenta a média v podání zástupce Kofoly a FTV Prima. Se svými zkušenostmi se také představí marketingový ředitel společnosti Ravak.

Moderátorem bloku Jan Binar, CEO agentury McCann Erickson, k tomu uvedl: „Tří příklady, tři přístupy, tři úspěchy. Google se nebál a ovládnul celý svět informací, Kofola se nebála a každý ji miluje, Ravak se nebál a stal se úspěšnou mezinárodní značkou. Tak proč se bát?“

Pohled na marketing optikou ředitelů tří významných firem nabídne blok „Mladí a generální“. Pojítkem jejich vystoupení bude odvaha a odhodlání, ať už zatřást letitým „molochem“, vytvořit si vlastní tržní prostor nebo dobýt globální trh z Česka.

Odvaha se vyplácí

Závěr kongresu bude patřit diskusnímu panelu o nejčastějších pravdách a nepravdách v marketingové komunikaci, kde se dozvíme, co v současnosti české marketéry nejvíce trápí. Panel bude moderovat jeden ze spoluorganizátorů akce, Tomáš Poucha, zakladatel Marketingového institutu, jenž dodává: „Snažili jsme se koncipovat program tak, abychom českým marketérům ukázali případy odvahy v marketingu, které fungují a přinesou měřitelné výsledky pro firmu. Chtěli jsme ukázat, že odvaha se vyplácí. Rádi bychom účastníky v tomto směru inspirovali.“

Kompletní program konference a online registrační formulář jsou k dispozici na www.marketingmanagement.cz.