Kreativní soutěž Piaf ovládnul spot Hornbachu agentury Heimat

PIAF 2014

PIAF 2014 Zdroj: Repro Strategie

Na pátém ročníku reklamního festivalu Piaf si nejvíce cen – jednu zlatou a dvě stříbrné, odnesla německá kampaň hobbymarketu Hornbach od agentury Heimat. Z českých prací nejvíce zabodovala Kulka, kterou pro Český helsinský výbor připravila agentura Havas Worldwide Praha. Ta má stříbro z kategorie státních a veřejných institucí a bronz za odvyprávění příběhu.

Mezi další úspěšné kampaně patřil americký pivovar Bud, který s kampaní na Bud Light získal nejen zlato ve speciální kategorii pivní reklamy, ale také první místo za brilantní provedení. Zlato a bronz získala i známá akce nového modelu Samsung S4, který přítomnost eyetrackovací technologie demonstroval veřejnou výzvou, kdy kolemjdoucí, který vydrží hodinu nerušené zírat na nový Samsung S4, ho za odměnu zdarma získá. Poslední kampaní, která dokázala na letošním PIAFu zabodovat ve dvou kategoriích, je výroční zpráva německé firmy Auchan, která získala zlato za design a bronz za branding.

Porota posoudila i práce studentské soutěže Czech Republic Is Cool, kterou mezi studenty ekonomickych a uměleckých škol vyhlásila agentura CzechTourism. Úkolem studentů bylo navrhnout komunikační kapaň představující Českou republiku jako přitažlivou destinaci pro jejich evropské vrstevníky.

Z českých kampaní byla za zapojení publika oceněna bronzem Telefónica O2 s prací nazvanou Poslední komentář, Český rozhlas získal stříbro za využití médií při zimní olympijské kampani a Modrý anděl si odnesl stříbro v kategorii Storytelling.

Porota pod vedením nejoceňovanějšího kreativního ředitele Evropy Alexandra Schilla z německé agentury Serviceplan letos neudělila žádnou Grand Prix. Výsledky PIAF se také promítly do kreativního rankingu Piafys.

Spot - Hornbach

Spot - Kulka