Do Spectry, nově vzniklé globální transcreation divize agentury Bistro, nastoupila Michaela Mašková na pozici creative leader.
Michaela Mašková nastoupila do divize Spectra po dlouhodobé externí spolupráci s Bistrem, kdy pracovala jako digitální nomád. Stála při vzniku agentury Spectra a podílí se na jejím dalším rozvoji.
Za úkol zde bude mít vedení kreativního týmu a zodpovědnost za kreativní výstupy. Předtím působila v agenturách Saatchi & Saatchi nebo Proximity Prague.
Do Spectra přichází rovněž account manažerka Marieta Kajabová. Ta v minulosti působila v agenturách Apploud Digital a Peppermint, kde byla zodpovědná za obsah a strategii pro sociální sítě značek Jaguar, Bang & Olufsen, Dobrá voda či Tuc.
Marieta Kajabová, Spectra |
Ve Spectře bude mít na starosti zejména lokalizaci globálních kampaní a povede projekty pro dosavadní klienty, jakými jsou například Philips nebo Adidas. Rovněž se bude aktivně podílet na dalším budování agentury a nových obchodních příležitostí.