Krušovice chystají kampaň na Pšeničné

Jakub Kohák při natáčení nového spotu na Krušovice Pšeničné

Jakub Kohák při natáčení nového spotu na Krušovice Pšeničné

3. května odstartuje televizní část kampaně na Krušovice Pšeničné. Spot natáčel 14. dubna v Rakovníku režisér Jakub Kohák, koncept kampaně vytvořila agentura WMC Grey, která si ATL komunikaci značky vybojovala začátkem letošního roku ve výběrovém řízení.

Jedním z úkolů televizního spotu je seznámit s rituálem nalévání a servírování pšeničného piva. Vzhledem k tomu, že jde o pivo nefiltrované, které obsahuje zbytek pivovarských kvasnic, je potřeba v průběhu nalévání krouživým pohybem lahve uvolnit jejich sedlinku ze dna. Navíc se prý diváci spotu dozví, co to znamená, když se řekne: „Jsem zralý na pšenici“.

Kromě televizní reklamy se v kampani počítá s OOH, internetem a s reklamou v místě prodeje, kromě toho se připravují ochutnávky ve vybraných prodejnách a roadshow. Kampaň připravuje agentura WMC Grey, na výrobě spotu se podílela produkční společnost Savage a režisér Jakub Kohák.

Pšeničné pivo s obsahem alkoholu 4,3% se vyrábí z pšeničného sladu, jehož podíl se pohybuje okolo 50%, zbytek tvoří ječný slad. Pivovar ho představil letos v dubnu a jeho uvedením reaguje na trendy měnícího se českého pivního trhu, kde konzumenti stále raději vyhledávají nové chutě a zajímavé změny.