Krušovice chystají kampaň na Pšeničné

Jedním z úkolů televizního spotu je seznámit s rituálem nalévání a servírování pšeničného piva. Vzhledem k tomu, že jde o pivo nefiltrované, které obsahuje zbytek pivovarských kvasnic, je potřeba v průběhu nalévání krouživým pohybem lahve uvolnit jejich sedlinku ze dna. Navíc se prý diváci spotu dozví, co to znamená, když se řekne: „Jsem zralý na pšenici“.
Kromě televizní reklamy se v kampani počítá s OOH, internetem a s reklamou v místě prodeje, kromě toho se připravují ochutnávky ve vybraných prodejnách a roadshow. Kampaň připravuje agentura WMC Grey, na výrobě spotu se podílela produkční společnost Savage a režisér Jakub Kohák.
Pšeničné pivo s obsahem alkoholu 4,3% se vyrábí z pšeničného sladu, jehož podíl se pohybuje okolo 50%, zbytek tvoří ječný slad. Pivovar ho představil letos v dubnu a jeho uvedením reaguje na trendy měnícího se českého pivního trhu, kde konzumenti stále raději vyhledávají nové chutě a zajímavé změny.