Na trhu jsou již nově designovaná balení 10- a 12stupňového piva s logem mezinárodní hokejové federace, číselné pojmenování piva má podobu skóre. Hokejový design budou mít pivní lahve, plechovky i PET lahve. Řetězec Tesco prodává multibalení s dárkovou sklenicí a hokejový design budou mít i multibalení plechovek.
Krušovice ale uvařily i speciální hokejový Saaz Late, dvanáctistupňový ležák, který je pouze z jedné odrůdy žateckého pozdního chmele Saaz Late. Výjimečnost tohoto za studena chmeleného sezónního piva je ve výraznější chmelové chuti a vůni. Prodávat se bude od 1. května 2015 a k dispozici bude přes 800 hektolitrů piva. Během mistrovství bude prodáváno především ve fanzóně před O2 arénou a ve vlastních restauracích s obrazovkami.
O dalších částech kampaně budou krušovičtí informovat postupně, nyní odtajnili sponzorské TV spoty, které se již vysílají na České televizi i na Nově, videa poběží v průběhu dubna a května.
Autorem kampaně je agentura VCCP, vznikly v režii Petra Němečka a v produkci Pukka Production. Jde o 15 desetivteřinových minimalistických spotů, kde hlavní roli hrají dosavadní představitel konzumenta krušovického piva Krále alias Vládi Vladimír Černohorský, na pomoc mu přišlo několik výrazných fanouškovských typů střední generace – a pivo Krušovice ve všech možných balení.