Kudy vede Cesta k nám?

Cesta k nám

Cesta k nám Zdroj: archiv

Společnost CleverAnalytics spouští novou službu Cesta k nám, která spočívá v generování personalizovaných map pro hromadnou komunikaci s klienty.

Platforma CleverAnalytics generuje personalizované mapky pro libovolný počet kontaktů a prodejních míst. Adresy zákazníků převede na souřadnice a umožňuje propojení s databází kontaktů (e-mailů, adres či telefonů) nebo vygeneruje online mapku podle lokalizace IP adresy uživatele.

Výsledkem je personalizovaná mapka, která konkrétnímu příjemci navrhne nejkratší cestu na pobočku autem či pěšky včetně informací o parametrech cesty (tedy časovou dojezdnost či dochozí vzdálenost). Design mapy je stylován podle potřeb obchodníka.

Mapky si klient může vložit do e-mailů, nahrát do databáze, propojit s e-mailingovými platformami, napojit na online bannery nebo mu systém vygeneruje sadu dopisů k tisku.

Nápad vzešel přímo od obchodníků, kteří například při zavírání poboček nechtějí přijít o klienty a do jiných zase potřebují nalákat nové zákazníky. Díky službě tak obchodník pošle každému zákazníkovi e-mail, SMS či mobilní notifikaci, ve kterých ho přímo osloví a nabídne mu přehledný a pohodlný způsob, jak se na pobočku dostat. „Výzkumy navíc jasně ukazují, že personalizovaná sdělení fungují lépe než ta obecná,“ říká produktový manažer služby Lukáš Puchrik.

Služba je vhodná pro všechny typy hromadné korespondence stejně jako pro užití na webu. Oficiálně bude spuštěna v lednu 2016, kdy také vypukne první kolo ostré e-mailingové kampaně na podporu launche. Zároveň budou použity přímé kontextové upoutávky na internetu.

Cílem jejích autorů je nyní službu správně cílit a dostat ji k marketérům a tvůrcům mailingů. Za tímto účelem byla v listopadu spuštěna testovací e-mailingová kampaň.