Leninova je zpět

Kampaň televize Metropol

Kampaň televize Metropol

Televize Metropol připravila kampaň k výročí 17. listopadu. Přelepuje názvy pražských ulic, rozdává klíče, dává Pražanům anketní otázky a hraje divadlo na ulici.

„Počínaje pondělím 14. listopadu mohli Pražané potkat tzv. neviditelné divadlo, které je v duchu reality show může zaskočit kdekoli a kdykoli. Herci mají připravené scénky tematické k období před revolucí. Jedete tramvají a čtete si Havla? Nebo jste muž a máte dlouhé vlasy? Před 22 lety byste byli středem zájmu, my toto období díky hercům připomínáme. Sestřihy těchto scének diváci uvidí ve vysílání 17. 11.,“ popisuje kampaň Televize Metropol její výkonný ředitel Marek Vítek.

V rámci kampaně se televize rozhodla od 14. listopadu navodit atmosféru konce 80. let a upozornit tak na změny, které přišly po 22 letech. Součástí kampaně bylo i i přelepení některých ulic původními názvy z dob komunismu „Ulici Evropskou jsme přejmenovali na Leninovu, ulici Jana Masaryka na Makarenkovu a podobně. Jedná se o akci, která se v sousedních postkomunistických zemích děje celkem pravidelně,“ vysvětluje Vítek a prozrazuje, že některé přelepy policie téměř okamžitě odstranila.

„Nezapomněli jsme ani nezbytné klíče, které k 17. listopadu patří. Kde a kdy je Pražanům rozdáváme, neprozradíme. Rozehráli jsme hru a věříme, že ji naši diváci budou hrát s námi. Je to hra na 17. listopad, jaký byl a jaký by byl dnes, kdyby tehdy nebyl,“ dodává v duchu motta celé akce výkonný ředitel Marek Vítek.