Lidl: Souboj Paulus vs. Ihnačák platíme my

Lidl: Souboj Paulus vs. Ihnačák platíme my

Lidl: Souboj Paulus vs. Ihnačák platíme my

Společnost Lidl zahajuje 19. září už naplno i se svým logem dlouhodobou kampaň rozplánovanou společně pro český i slovenský trh
Společnost Lidl zahajuje 19. září už naplno i se svým logem dlouhodobou kampaň rozplánovanou společně pro český i slovenský trh
Společnost Lidl zahajuje 19. září už naplno i se svým logem dlouhodobou kampaň rozplánovanou společně pro český i slovenský trh
3
Fotogalerie
Fotografie Romana Pauluse a Marcela Ihnačáka, které se od začátku září objevovaly v médiích v Česku i na Slovensku, nejsou kampaní na nový televizní pořad o vaření. K teaseru se na dnešní tiskové konferenci přihlásil obchodní řetězec Lidl.

Společnost Lidl zahajuje 19. září už naplno i se svým logem dlouhodobou kampaň rozplánovanou společně pro český i slovenský trh. Jejím cílem je podle zástupců obchodního řetězce změna stravovacích návyků českých a slovenských zákazníků. „Češi doma sice poměrně často vaří, ale chybí jim inspirace. Tu jim chceme nabídnout v rámci naší kampaně,“ řekl Michal Farník z Lidlu.

Koncept kampaně bude postavený na souboji dvou kuchařských es – českého šéfkuchaře Romana Pauluse a jeho slovenského protějšku Marcela Inhačáka. Oba kuchaři dostanou za úkol vymyslet ze zadaných surovin jeden recept a jejich boj o hlasy se bude odehrávat na nové webové stránce www.kuchynelidlu.cz a zároveň bude uváděn i v rámci televizních spotů.

Podívete se nový spot s Romanem Paulusem a Marcelem Ihnačákem:

„Kampaň poběží minimálně rok a kromě televize se objeví i v rádiu, na billboardech, v letácích a na sociálních sítích,“ řekl Strategii Michal Farník. Společnost Lidl i nadále nechce komunikovat jméno agentury, se kterou spolupracuje na přípravě kampaní. Farník informoval, že se jedná o zahraniční agenturu, ale její jméno nebude ze strategických důvodů prozrazovat. Ze stejných důvodů nechal bez odpovědi i otázku na to, jestli bude Lidl v souvislosti s kampaní zvyšovat investice do reklamy. Podle údajů Admosphere byl řetězec v roce 2012 čtvrtým největším zadavatelem v Česku. Za inzerci v médiích utratil 947 milionů korun v ceníkových hodnotách.