Lionel Messi inspiruje v dresu Adidasu omladinu
V kampani Sport 15 se orientuje značka Adidas především na televizní vysílání a kina. Vedle toho ji bude Adidas rozvíjet i na sociálních sítích, přičemž v centru všeho dění bude stát globální síť „redakcí“ této značky (Herzogenaurach, Londýn, Portland, Šanghaj, Moskva a Rio de Janeiro).
Prostřednictvím kampaně sjednocuje Adidas svou komunikaci. Počínaje prvními minutovými a půlminutovými spoty „Take it“ a „Takers“ se Adidas bude zaměřovat na sport nejen v roce 2015, ale i později.
Všechny spoty spojuje myšlenka, že sport je především mozaika rozhodujících okamžiků. Adidas proto zobrazuje každý okamžik jako jedinečnou šanci dokázat nemožné či začít nanovo. Tuto víru v sílu okamžiku, který je volný pro kohokoliv, kdo si ho vezme, vyjadřuje téma prvních spotů „Take today“.
Spot adidas ze série Sport 15
V prvních spotech účinkují zvučná jména z různých sportů, např. hvězdy NBA Damian Lillard, Joakim Noah, Derrick Rose, John Wall, hráč amerického fotbalu DeMarco Murray a fotbalové ikony Lionel Messi, Gareth Bale, James Rodriguez a Luis Suarez.
Spoty vytvořila kreativní agentura 180 Los Angeles, s níž Adidas dlouhodobě spolupracuje.