Los Grileros promují Avokádo

Kořeněná trojice Grileros ve službách firmy Avokádo

Kořeněná trojice Grileros ve službách firmy Avokádo Zdroj: archiv

Značka Avokádo rozjíždí soutěž s tematikou grilování. Kampaň k ní vytvořila agentura IS Produkce.

Avokádo, značka koření a dalších ochucovadel, odstartovala letní online komunikační kampaň, kterou připravila společnost IS Produkce. Hlavní roli v ní dostala trojice svůdníků a labužníků Los Grileros, která zpívá o létě plném chuti a o své životní lásce – grilování.

Cílem kampaně, která potrvá do konce prázdnin, je oslovit převážně mladší skupinu zákazníků. Pro tento účel byl natočen spot, který uživatele přesměrovává na microsite Losgrileros.cz a zároveň vyzývá k účasti v soutěži a k tvorbě uživatelského obsahu se značkou Avokádo.

Uživatelský obsah je spolu s kampaní dále zpětně komunikován na sociálních sítích. Motivací pro tvorbu obsahu je soutěž, v jejímž každém soutěžním kole vyhrávají nejkreativnější zájemci účast na originální grill party s Los Grileros, grily weber, maso a pivo.