Mareš přestoupil z H1.cz do Adexpresu

Petr Mareš

Petr Mareš Zdroj: archiv

Oblast performance marketingu v Adexpresu dostává na starost Petr Mareš, který přichází z agentury H1.cz.

Petr Mareš nastoupil do digitální mediální agentury Adexpres na pozici business directora pro agenturní výkonnostní divizi Adexpres Performance. Za úkol má obchodně a strategicky posunout oblast performance marketingu v rámci agentury. Především pak budovat a rozšiřovat klientskou bázi pro performance divizi a produktově propojovat interní oddělení PPC reklamy a oddělení programmatic buyingu.

Bude mít také za úkol rozdělit služby a kompetence na ty, které si Adexpres bude stavět in-house, a zbývající, které bude dodávat síť freelancerů.

Mareš před svým nástupem do Adexpresu působil více než pět let ve výkonnostní agentuře H1.cz. Za tuto dobu prošel pěti pracovními pozicemi, od account manažera, corporate sales manažera, account & sales manažera přes team leadera obchodního oddělení až po business development directora zodpovědného za rozvoj nového byznysu agentury. Jako člen top managementu měl také za úkol společně s client service directorem vedení 20členného accountského týmu, který pečoval o téměř 220 klientů.