Mark BBDO pro ČEZ navrhli komunikační koncept „Naše společná energie“

V souvislosti s novým konceptem Mark BBDO připravila komplexní Brandbook, který definuje základní hodnoty značky, koncept, jeho ideu a způsob, jak jej naplňovat v rámci konkrétních reklamních formátů. Kromě elektronické verze Brandbooku agentura ve spolupráci s grafickým studiem Bubamara navrhla a k začátku roku vyrobila i limitovanou edici tištěné verze, která svým provedením podporuje myšlenku „Naše společná energie“. Design tištěné verze stojí na analogovém principu šestifázové animace, tzv. scanimation, díky které se pomocí potištěné PVC fólie a předtištěné předlohy vytváří rozfázovaná animace v tištěném médiu. Provedení odpovídá nejmodernějším trendům grafického designu, zachovává charakter tištěného média a zároveň přesahuje jeho běžné hranice. Technika scanimation byla rovněž využita i na tištěné PF 2014, které se zasílalo obchodním partnerům společnosti ČEZ.