Marketing C.S. Cargo povede Aziz Jahić

Aziz Jahić

Aziz Jahić

red
Šéfem marketingu a komunikace skupiny C.S.Cargo, poskytovatele dopravních a logistických služeb, se stal Aziz Jahić. V C.S.Cargo bude mít na starosti externí, interní komunikaci a veškeré marketingové aktivity společnosti.

„Mým cílem je přispět k vylepšení marketingové strategie a komunikace s médii, veřejností i zaměstnanci. Předně však chci prohlubovat komunikaci základních hodnot společnosti C.S.Cargo, které určují její postavení na trhu, a to zákaznicky orientovaný přístup a zvyšování standardů poskytovaných služeb,“ komentuje své priority nový marketingový ředitel skupiny Aziz Jahić.

Aziz Jahić (34) svou profesní dráhu začal v roce 2002 ve společnosti SITRONICS Telecom Solutions, kde působil 6 let v pozici manažera marketingu a komunikace. Byl odpovědný za plánování a realizaci marketingové strategie. Spolu se svým týmem se mu od základů podařilo vybudovat PR a marketingové oddělení firmy. Následně v letech 2008-2009 zastával pozici manažera komunikace pro region střední a jihovýchodní Evropy (CSEE) společnosti Goodyear Dunlop CSEE. Měl na starosti koordinaci a integraci firemní komunikace v 13 evropských zemích.

Do společnosti C.S.Cargo přichází se společnosti Alcatel-Lucent Czech, kde od roku 2009 působil jako ředitel marketingu a komunikace. Mezi jeho úspěchy v této firmě patří především zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti nebo zavedení CRM systému a analýzy vnímání značky a úrovně poskytovaných služeb.

Aziz Jahić je původem Slovinec, ovšem většinu života žije v České republice. Vystudoval Fakultu podnikohospodářskou na Vysoké škole ekonomické v Praze.