Marketing Monday: Problémy, postupy a pravidla copywritingu

Smyslem velké části internetového obsahu je prodat zboží či službu. Velká část této velké části nefunguje. Jak se tedy mají psát dobré texty pro web? Kde se bere tolik samozvaných „zkušených copywriterů“? Jak poznat dobrého? Kolik co stojí? Jak s copywriterem spolupracovat, co děláte vy a co on? To se dozvíte na dalším dílu série Marketing Monday.

Ukážeme si příklady dobře a špatně textovaných webů. Budeme hlasovat, co se nám líbí a co ne. To vše pod vedením těch nejlepších a nejzkušenějších českých copywriterů.

Akce začíná 19. března v 18:00 v PwC BusinessCommunityCenter, Kateřinská 40, Praha 2.

Co je Marketing Monday?

Cílem projektu je poskytnout účastníkům možnost potkat v přátelské atmosféře staré známé i nové kolegy, nabídnout jim vhled do aktuálních témat pod různými pozorovacími úhly, strhující odbornou debatu a inspirativní přednášky, od nichž se mohou odrazit dál ve své práci. MM je zároveň příležitostí k pravidelnému setkávání profesionálů z marketingu, médií a reklamy s odborníky z internetových, telekomunikačních a obecně z technologických firem.

Cíle:

  1. definovat aktuální stav a trendy konvengence marketingu, médií a technologií
  2. spojovat dosud oddělené subjekty na trhu
  3. pomoci s osvětou a informováním klíčových odborníků
  4. umožnit setkávání a sdílení zkušeností
  5. podpořit realizaci nových nápadů

Pro koho:

  1. marketéři
  2. mediální agentury
  3. zadavatelé reklamy
  4. mediální manažeři napříč všemi typy médií
  5. poskytovatelé internetového obsahu
  6. podnikatelé a firmy zaměřené na informační a komunikační technologie
  7. investoři
  8. tvůrci prostředí - politici, státní úředníci, zástupci asociací, sdružení, apod.
  9. specializovaní novináři
  10. konzultanti na poli médií a technologií